-
1.
نویسنده : حاجی حیدری، نسترن ؛ اشکانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : هزاوه حصار مسکن، بابک ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 445 تا 465 )
کلیدواژه ها:قصد خریدریسک ادراک شدهرفتار مشتریکیفیت سایتمدل محرک- ارگانیسم - پاسخمشتریفروشاطلاعاتشهرتمشتریانآنلاین
-
2.
نویسنده : عمویی، ایمان ؛ انصاری طادی، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 69 تا 96 )
کلیدواژه ها:اقتصاد رفتاریرفتار مشتریسوگیری ذهنیکج رفتاری مشتریان
-
3.
نویسنده : گلپور، بنفشه ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1397 - شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 99 تا 131 )
کلیدواژه ها:پژوهش آمیختهرفتار مشتریراهبردهای جبران نارسایی در خدمتشدت نارساییصنایع خدماتی مختلف
-
4.
نویسنده مسئول : ملیحی، سید احسان ؛ نویسنده : حسن بیگی، سمانه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 28 تا 54 )
کلیدواژه ها:کسب و کار الکترونیکیدانش مشتریرفتار مشتریاشتراکگذاری دانشدانش کور
-
5.
نویسنده : فتحیان، محمد ؛ اژدری، احسان ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1396 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 549 تا 570 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیردادهکاویخوشهبندی فازیرفتار مشتریخوشهبندی پویا
-
6.
نویسنده : رمضانی، الهام ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ برادران، وحید ؛ شعار، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1400 ، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 25 تا 45 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیرفتار مشتریبهبود کسبوکاربازاریابی توصیهای الکترونیکیکسبوکارهای الکترونیکی
-
7.
نویسنده : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیرفتار مشتریآمیخته یکپارچه بازاریابیرفتار مشتری صنعتی
-
8.
نویسنده : شهنوازی، عباس ؛ همایون فر، مهدی ؛ شعبانی، شهین ؛ نویسنده مسئول : فدایی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:عواطفرفتار مشتریبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرام