-
41.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ توانگر، محمدحسین ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 117 تا 134 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصمیم¬گیری خرید سازمانینرمافزار سازمانی
-
42.
نویسنده : قلی زاده، بهاره ؛ کشتی دار، محمد ؛ نویسنده مسئول : طالب پور، مهدی ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1394 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 73 تا 84 )
کلیدواژه ها:اعتمادرفتار مصرفکنندهتمایل به حضور مجددباشگاه های تندرستیراهکارهای بازاریابی ارتباطی
-
43.
نویسنده : یوسفی، بهرام ؛ طباطبایی، سیده زهرا ؛ شعبانی مقدم، کیوان ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1394 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 63 تا 72 )
-
44.
نویسنده : حسنی، علیرضا ؛ منوچهری، جاسم ؛ نویسنده مسئول : تجاری، فرشاد ؛
مجله:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»بهمن و اسفند 1401، سال نهم - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (12 صفحه - از 119 تا 130 )
کلیدواژه ها:ویژگی شخصیتیرفتار مصرف کنندهویژگیهای روانشناختی
-
45.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترفتار مصرف کنندهفرهنگ بازارگراییهوشمندی بازار
-
46.
نویسنده : کریمی، محمد رضا ؛ طالب پور، مهدی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 189 تا 202 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندههواداریحمایتگری ورزشیهوادارانهوادارانمدلمدلحامیحمایت
-
47.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ حسین زاده، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهی (WOM)کیفیت درکشدهرفتارخرید سبزکالاهای سبز.
-
48.
نویسنده : قرهچه، منیژه ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهبانوان شاغلسبک خریدتصمیم گیری خرید
-
49.
نویسنده : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛ احقاقی، مریم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترفتار مصرف کنندهتلفن همراهنظریه استفاده و لذتسرویس پیام کوتاه
-
50.
نویسنده : جزنی، نسرین ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسگر حلوایی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:خرده فروشيرفتار مصرفكنندهسبك تصميمگيريمدل اسپرولز و كندالسبکمشتریان