-
1.
نویسنده : عبدالوند، ندا ؛ البدوی، امیر ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 43 تا 90 )
کلیدواژه ها:مدیریت عملکردسنجش عملکردبازاریابی رابطه مندمدیریت ارتباط با مشتریانارزش عمر مشتریاننگهداری مشتریانمشتریمشتریانعملکردارزش عمر مشتریمدلمدیرانسنجهارزش
-
2.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1394 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریانسیستم خبره فازیاستنتاج فازی.فازیسیستم
-
3.
نویسنده : سمیع زاده، رضا ؛ نامدارزنگنه، سودابه ؛ وطن خواه، سحر ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 99 تا 115 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادمدیریت ارتباط با مشتریانشناسایی علل رویگردانینرخ رویگردانی مشتریانموانع رویگردانیمشتریرویگردانی مشتریمدلرضایت مشتریپرسشنامهرویگردانی مشتریان
-
4.
نویسنده : خوش هیکل، مسعود ؛ نظافتی، نوید ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1393 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 607 تا 628 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریانرسانۀ اجتماعیمدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریان
-
5.
نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ نجف لو، فاطمه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1390 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریاننوع شناسیدانش مشتریهمکاران سیستم