-
11.
نویسنده : علیرضایی، ابوتراب ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»تابستان 1396 - شماره 47 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 134 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریتکیفیت خدماتبانکداری الکترونیکی شهری.
-
12.
نویسنده مسئول : عزیزی، مهنام ؛ نویسنده : اسماعیل زاده، محمدرضا ؛ فهیم دوین، حسن ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1395 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 103 تا 115 )
کلیدواژه ها:شهرداریکیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالبانوان
-
13.
نویسنده : دوستار، محمد ؛ ولی پور، محمد علی ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ محمودی، مجتبی ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1393 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 209 تا 228 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتکیفیت خدماترضایت مندیدفاتر آی سی تی روستایی
-
14.
نویسنده : صمدی، سعید ؛ مطهری نژاد، فاطمه ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زینب ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1393 - شماره 114 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 67 تا 88 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبیمهوفاداری مشتریوفاداری مشتریانپیوند
-
15.
نویسنده : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ احمدی، علی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی تماشاگرانلیگ قهرمانان آسیا
-
16.
نویسنده : ترک فر، احمد ؛ قربانی قهفرخی، لیلا ؛ حقانی، بهاره ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، صدیقه ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1395 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 23 تا 32 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکیفیت خدماتمدل سروکوالمشتریاستخرهای خصوصیاستخرهای دولتی
-
17.
نویسنده : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
18.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدارکننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان
نویسنده : پورفرج، اکبر ؛ صالحی پور، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتهزینه مالیپایگاه میراثپایگاه میراث جهانیتجربه خدماتهزینه های غیرمالیگردشگرانخدمات
-
19.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ یزدانشناس، مهدی ؛ باستانپورمقدم، جاوید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 141 تا 157 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترسالتبهبود و توسعهبازاریابی داخلی.پاداش.
-
20.
نویسنده : مقدسی، حمید ؛ ولی زاده حقیب، سعیده ؛
مجله:دانش شناسی»بهار 1392 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 90 تا 105 )
کلیدواژه ها:ارزيابيكيفيت خدماتكتابخانه دانشگاهيابزار لايب كوالكتابخانه مركزي دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي