-
1.
نویسنده : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندتصویر برندارتباط با برند
-
2.
نویسنده : جابری، اکبر ؛ سلطان حسینی، محمد ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ خزائی پول، جواد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 475 تا 492 )
کلیدواژه ها:فوتباللیگ برترهواداران وفاداری همذاتپنداریهویت تیمیتیمهوادارانهویتلیگ برتر ایرانوفاداریباشگاهپرسشنامه
-
3.
نویسنده : طاهری، مصطفی ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (26 صفحه - از 155 تا 180 )
کلیدواژه ها:حس مکانهمدانوفاداری به برندتعلق به مکانارزش ادراکی دریافت شده
-
4.
نویسنده : فراهانی، ابوالفضل ؛ قاسمی، حمید ؛ هنری، حبیب ؛ خدادادی، محمد رسول ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:فوتبالهوادارانوفاداری برندهویت برندتداعیات برند
-
5.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش
-
6.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ زمانیان، صحرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 75 تا 99 )
کلیدواژه ها:انگیزششبکههای اجتماعیوفاداری به برندتبلیغات توصیهای الکترونیکهویتیابی از طریق برندکاربرانوفاداریاطلاعاتمشتریمشتریانرضایتاعتمادمدل
-
7.
نویسنده : جوانی، وجیهه ؛ امیری، مجتبی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ نویسنده مسئول : احسانی، محمد ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 71 تا 83 )
کلیدواژه ها:فوتبالوفاداری به برندهوادارانتداعی برندمنافع برند
-
8.
نویسنده : حسینی، محمد سلطان ؛ سلیمی، مهدی ؛ نصر اصفهانی، داود ؛ نصر اصفهانی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 85 تا 102 )
کلیدواژه ها:عوامل مدیریتیلیگ برتروفاداری به برندباشگاه فوتبال
-
9.
نویسنده : مرادی، آرام ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری به برندابعاد ارزشیرابطه مندوسایل ورزشی
-
10.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندهای ورزشیعشق به برندهواداری از برند