-
1.
نویسنده : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : نایب زاده، شهناز ؛
مجله:رسانه»تابستان 1402 - شماره 131 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 49 تا 71 )
کلیدواژه ها:تبلیغفراتحلیلقصد خریدمرور نظام مند
-
2.
نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 253 تا 277 )
کلیدواژه ها:نگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهورنگرش به برندقصد خرید
-
3.
نویسنده مسئول : طولابی، زینب ؛ نویسنده : آروانه، مرجان ؛ شجاعیان، پری ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1400 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 81 تا 98 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهارزش ادراک شده سبزقصدخرید سبزمحصولات سبز
-
4.
نویسنده : خسروی انجدانی، حسین ؛ جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 101 تا 119 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات در نقطه خریدقصد خرید مصرفکنندگانارزش ویژهفروشگاهفروشمشتریمشتریان