-
1.
نویسنده : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
-
2.
نویسنده : عبدالعلی پور، امیرحسین ؛ هدایت زاده، حسام الدین ؛ علی پور، الهام ؛ نویسنده مسئول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 183 تا 203 )
کلیدواژه ها:بوروکراسیرویگردانی مشتریترمیم خدماتاستراتژیهای ترمیم خدماتمشتریرویگردانی مشتریمشتریانبانک
-
3.
نویسنده مسئول : آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 148 تا 168 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانک
-
4.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:راهبرد بازیابیارتباط با مشتریشکست خدماتبازیابی خدماترفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی