خلاصة:
مقاله حاضر با توجه به این موضوع که ایران در فرآیند الحاق به سازمان جهانی تجارت (WTO) قرار دارد، به بررسی تجربه کشورهای ملحق شده به این سازمان در زمینه تعهدات بخش خدمات مرتبط با گردشگری و مسافرت می پردازد. به این منظور این مقاله علاوه بر بررسی وضعیت جدول تعهدات خاص بخش خدمات مرتبط با گردشگری و مسافرت در کشورهای مذکور، درجه تعهدات آزادسازی تجاری آن ها در بخش نامبرده را مورد شناسایی قرار می دهد. همچنین با توجه به تجارب کشورهای مذکور، سناریوهای متفاوتی که در قبول تعهدات آزادسازی تجاری، فراروی بخش خدمات مرتبط با گردشگری و مسافرت در ایران قرار خواهد داشت را مورد تحلیل قرار می دهد و بر اساس سناریوهای موجود پیش نویس جدول تعهدات پیشنهادی ایران در بخش مذکور ارائه می شود.
ملخص الجهاز:
چکیده مقاله حاضر با توجه به این موضوع که ایران در فرآیند الحاق به سازمان جهانی تجارت (WTO) قرار دارد، به بررسی تجربه کشورهای ملحق شده به این سازمان در زمینه تعهدات بخش خدمات مرتبط با گردشگری و مسافرت میپردازد.
از این رو هدف مقاله حاضر شناسایی تعهدات آزادسازی تجاری فراروی بخش خدمات مرتبط با گردشگری و مسافرت در ایران با توجه به تجربه کشورهای ملحق شده به WTO میباشد.
جدول (2) درجه تعهدات آزادسازی تجاری کشورهای ملحق شده به WTO در کل بخش خدمات مرتبط با گردشگری و مسافرت و در حالت میانگین چهار شیوه متفاوت عرضه خدمات نشان میدهد.
ir Contents Abstracts Regulations Governing the Merger of Firms in South Korean Competition Law (With Emphasis on the Policy of Supporting the Formation of Large Firms) 1 Behnam Ghaffari Farsani, Ph. D The Consequences of Transatlantic Free Trade Agreement on Iran’s Exports to EU 3 Mitra Rahmani; M.
A. Hassan Sagheb; Ph. D student The Effect of Green Marketing on Purchase Intention of Customers with the Mediating Role of Corporate Social Responsibility and Product Image 4 Mohsen Akbari, Ph. D Seyed Hasan Aletaha, M.
The Effect of Green Marketing on Purchase Intention of Customers with the Mediating Role of Corporate Social Responsibility and Product Image Mohsen Akbari, Ph. D Seyed Hasan Aletaha, M.
For this reason, this paper investigates the effect of green marketing on customers' purchase intention with the mediating role of social responsibility and product image.