الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 11 |
علوم تربیتی 3 |
علوم اجتماعی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 16 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 10 |
ب 2 |
د 1 |
-
1.
مؤلف : حجازی، الهه ؛ صالح نجفی، مهسا ؛ خضری آذر، هیمن ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1397، سال نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 45 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:نیاز به شناختفرهنگ مدرسهگرایش به تفکر انتقادیساختار کلاسنیازهای بنیادین روانشناختیدانشآموزانمدرسهکلاسمعلمانتحلیل گری
-
2.
كاتب مسؤول : خضری آذر، دکتر هیمن ؛ مؤلف : حجازی، دکتر الهه ؛ اژه ای، دکتر جواد ؛ غلامعلی لواسانی، دکتر مسعود ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1396 - شماره 83 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 238 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:زماننوجواناننگرش به زمانآیندهدانشآموزانکدگذاریفرهنگپژوهشمنفی
-
3.
مؤلف : مالکی، اسداله ؛ خضری آذر، هیمن ؛ حافظ نیا، محمد ؛
مجلة:پژوهش های انتظامی - اجتماعی زنان و خانواده»پاییز و زمستان 1396، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:برون گراییسازگاریروان رنجورخوییوظیفه شناسیگشودگی به تجربهقانون گریزقانون مدار.
-
4.
مؤلف : امانی، جواد ؛ خضری آذر، هیمن ؛ محمودی، حجت ؛
مجلة:برخط دانش روانشناختی»خرداد 1391 - شماره 1 (15 صفحة - من 41 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:مدلیابی معادلات ساختاریحداقل مجذورات جزئیسطح سنجش متغیرهانرمال بودن توزیعPLSمدلمدلیابی معادلات ساختاریسازهلیزرلنرمافزار
-
5.
مؤلف : غلام علی لواسانی، مسعود ؛ حجازی، الهه ؛ خضری آذر، هیمن ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1391 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیاهداف پیشرفتارزش تکلیفپیشرفت ریاضیدرگیری شناختیپیشرفتعملکردمدلدانشآموزان
-
6.
مؤلف : حجازی، الهه ؛ خضری آذر، هیمن ؛ امانی، جواد ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1391 - شماره 62 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:خودمختاریخودکارآمدی انگلیسینیازهای اساسی روان شناختیخودتعیین گری
-
7.
مؤلف : اژه ای، جواد ؛ امانی ساری بگلو، جواد ؛ خضری آذر، هیمن ؛ غلامی، محمدتقی ؛
مجلة:علوم رفتاری»بهار 1391، دوره ششم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب رایانهپذیرش فناوریتمایل به نوآوریحمایت از کاربرسودمندی اداراکشدهسهولت استفاده ادراکشدهفناوری اطلاعاتپذیرش فناوری اطلاعاترایانهفناوریسهولت استفاده ادراکپژوهش
-
8.
مؤلف : اژه ای، جواد ؛ غلام علی لواسانی، مسعود ؛ مال احمدی، احسان ؛ خضری آذر، هیمن ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1390 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 284 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت تحصیلیاهداف پیشرفتخودکارآمدی تحصیلیسبکهای فرزندپروری ادراک شدهخودکارآمدیسبک فرزندپروریپژوهشعملکرداهداف
-
9.
مؤلف : اژه ای، جواد ؛ ویسانی، مختار ؛ سیادت، سمیه سادات ؛ خضری آذر، هیمن ؛
مجلة:روانشناسی»تابستان 1390 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 110 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشاضطراب آمارانگیزش تحصیلیفراشناختیراهبردهای یادگیریدانشجویان
-
10.
مؤلف : غلام علی لواسانی، مسعود ؛ حجازی، الهه ؛ خضری آذر، هیمن ؛
مجلة:روانشناسی»تابستان 1390 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 163 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفترویکردهای یادگیریپیشرفت ریاضیدانشآموزاناهداف پیشرفتعملکردرویکرد یادگیری عمیق