الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 13 |
اقتصاد 4 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 1 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 26 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 7 |
ب 4 |
ملی 1 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
11.
مؤلف : یاوری فر، بابک ؛ محمودي ميمند، محمد ؛ كريمي، اوژن ؛ خادمي، سيدموسي ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 677 إلی 698 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی تفسیری ساختاریمدل سهشاخگیهوشمندی بازاریابیاطلاعاتمدلهوشمندی بازارصنعت
-
12.
مؤلف : مسلمی کویری، مینا ؛ کریمی، اوژن ؛ عاقلی، میثم ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1397 - شماره 11 (جلد اول) (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:تعارض بین فردی مشتریانعملکرد فرانقشی نسبت به مشتریانعملکرد شغلی کارکنان فروش
-
13.
مؤلف : حسینی امیری، سید محمود ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ کریمی، اوژن ؛ رحمانی، زین العابدین ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1395، دوره چهاردهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 181 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدآموزههای اسلامی قابل ادراکاثربخشی پیام تبلیغاتیآگهیتبلیغاتیمخاطبانپژوهش
-
14.
مؤلف : کریمی، اوژن ؛ رستمی، علی ؛ حسن پور، نگار ؛
مجلة:کار و جامعه»بهمن 1394 - شماره 189 (10 صفحة - من 51 إلی 60 )
-
15.
مؤلف : رحمانی، زین العابدین ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ کریمی، اوژن ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»تابستان 1394 - شماره 91 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 121 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریآموزه های اسلامیاثربخشی پیام آگهیقصد خرید و تبلیغاتآگهیقصد خریدپژوهش
-
16.
مؤلف : کریمی، اوژن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ درویش، حسن ؛ نساجی کامرانی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریMarketingTourismبازاریابی گردشگریوجهه مقصد گردشگری
-
17.
مؤلف : دارچینی، ملاحت ؛ دارچینی، ملیحه ؛ رستمی، علی ؛ کریمی، اوژن ؛
مجلة:تعاون و روستا»بهار و تابستان 1394 - شماره 22 و 23 (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشبهره وريعوامل تأثیر گذاربیمه کشاورزيانگیزش کاری
-
18.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ جوکار، علی اکبر ؛ کریمی، اوژن ؛ شهیدی، محسن ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»پاییز 1392 - شماره 4 ISC (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:ارزشسازمانروش دلفیطراحی مدلسازمان مشتری گراشرکت های کارگزاری
-
19.
مؤلف : دانایی، حبیب اله ؛ کریمی، اوژن ؛ سرلک، محمدعلی ؛ مکی، منوچهر ؛
مجلة:رهیافت انقلاب اسلامی»تابستان 1392 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات سیاسیزمینهتبلیغاتساختاررفتارپیامارزش های اسلامیرسانه بالا خطیرسانه پایین خطیمدلرسانهفرضیهپژوهش
-
20.
مؤلف : نخعی، آرش ؛ کریمی، اوژن ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ بهنیا، فاطمه ؛
مجلة:رفاه اجتماعی»زمستان 1391 - شماره 47 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 385 إلی 398 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶساختار سازمانيتشريك مساعي دانش و تجربهفاكتور هاي انگيزشيفرايند هاي اجرايي