الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 5 |
اخلاق 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 7 |
-
1.
مؤلف : حسنی، محمد ؛ شهودی، مریم ؛ میرقاسمی، سیدجمال ؛
مجلة:اخلاق زیستی»بهار 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health (26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیبهزیستی روانشناختیهوش اخلاقیفرزندان شهیدجانباز و ایثارگرپژوهش
-
2.
مؤلف : حسنی، محمد ؛ مصطفینژاد، هلاله ؛ مصطفینژاد، چیمن ؛ شهودی، مریم ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1394 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تعهد حرفهایهویت سازمانیسیاست سازمانیگفتگوی دوطرفهخودکارآمدی معلمخودکارآمدیمعلمانحرفهایتعهد
-
3.
مؤلف : میکائیلی منیع، فرزانه ؛ فتحی، گونا ؛ شهودی، مریم ؛ زندی، خلیل ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1394، دوره یازدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:اﻣﻴﺪانگيزشخودکارآمديتنشگرهاسازگاری تحصيلی، Hopeدانشجویانتنشگرهای تحصیلیسازگاری تحصیلی
-
4.
مؤلف : موسوی جد، سیدمحمد ؛ شهودی، مریم ؛ خلیجیان، صدف ؛ زندی، خلیل ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عدالت سازمانیوفاداری سازمانیکار تیمی
-
5.
مؤلف : حسنی، محمد ؛ شهودی، مریم ؛ حمزه رباطی، مطهره ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 127 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت آموزش عالیشایستگیهای محوری اعضای هیات علمیشایستگیاعضای هیأتعلمیدانشجویانپژوهشاساتید
-
6.
مؤلف : عارفی، محبوبه ؛ شهودی، مریم ؛ زندی، خلیل ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»پاییز 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 31 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:ﻛﺎرﻛﻨﺎن داﻧﺸﮕﺎهرﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲﻛﺎر ﺗﻴﻤﻲادبOCB ﮔﺮدآوری
-
7.
مؤلف : عارفی، محبوبه ؛ زندی، خلیل ؛ شهودی، مریم ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1390، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتگسترش عملکرد کیفیت (QFD)خانه کیفیت (HoQ)مدل کانو (Kano)رشته علوم تربیتیکانودانشجویانگسترش عملکرد کیفیتمشتریمدل کانو