اعظمی، محسن/ 23 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 11 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 3 |
میان رشته ای 2 |
حقوق 2 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
اخلاق 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 23 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
الف 3 |
العلمية - البحثية 3 |
د 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
21.
مؤلف : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ امینی، محمدتقی ؛ اعظمی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1393 - شماره19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 135 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:توان رقابتجذب مشتریانموقعیت¬یابی استراتژیکرشد و سودآوریسهم نسبی بازار
-
22.
مؤلف : فروزنده دهکردی، لطف اله ؛ اعظمی، محسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1392 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 225 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:متغیرهای محیطیموقعيت يابی استراتژيكمتغيرهای زمينه ایمتغيرهای ادراكیمتغيرهای آميخته بازار
-
23.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ عباسی، محمد رضا ؛ اعظمی، محسن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:استعاره [1]بازاریابی[2]تبلیغات[3]برند[4]
-
24.
مؤلف : سرداری، احمد ؛ اعظمی، محسن ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (26 صفحة - من 15 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطاتزیرساخت ها