الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 34 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 2 |
هنر و معماری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 40 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 14 |
ب 10 |
الف 5 |
-
1.
مؤلف : رهبری پاک، ناهید ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 99 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهکلیدواژه: تنفر از برندتغییر برندانتقامجویی از برندبرنـدبـهبرنــدتنفرتنفـر از برنـدبــهبـاهـا
-
2.
مؤلف : راغبی، محمد ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه رابطه ایجهتگیری بازارجهتگیری یادگیریجهتگیری کارآفرینیتمرکز استراتژیکشرکتهای خانوادگی و غیرخانوادگی
-
3.
مؤلف : گل بو، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 127 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:عدم اطمینان محیطیانعطافپذیری راهبردیRational Decision MakingStrategic ForesightEnvironmental uncertaintyتصمیمگیری عقلاییآیندهنگری راهبردیشرکتهای دانشبنیان شهر تهرانKnowledge-Based Companies in TehranStrategic Flexibility
-
4.
مؤلف : جوان حصارشنه، افسانه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1401- شماره 10 (17 صفحة - من 196 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:نگرش رفتارینگرش شناختیراهبردهای تبلیغات تلویزیونینگرش احساسمصرفکنندگان زن
-
5.
مؤلف : کاظمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 62 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:هویت جهانیخصومتقوم گراییکیفیت ادراک شده برندتمایل به خرید مصرف کنندگانبرند ایرانی لوازم خانگی
-
6.
مؤلف : مولایی، اکبر ؛ کاظمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1401- شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 145 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتنوآوری سازمانینوآوری فناورانه رادیکالی و گستردهعملکرد صادراتینوآورینوآوری فناورانهتحول گرانوآوری فنی
-
7.
مؤلف : شریفی، زینب ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحة - من 333 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدارزش درک شدههویت اجتماعیفعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعیرضایتمندی مصرفکنندگان
-
8.
مؤلف : عابدینی، حسن ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 10 (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکردبهره برداریاکتشافدوسوتوانیسازمانعملکرد سازمانیدوسوتوانی سازمانیمحصول
-
9.
مؤلف : عابدینی، حسن ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1400 - شماره 9 (10 صفحة - من 581 إلی 590 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبهره برداریاکتشافدوسوتوانی استراتژیکنوآوری محصول و خدماتسازمانی
-
10.
مؤلف : بهمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 85 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیشخصیت داستانیتبلیغات بین المللیعجینشدگی مصرف کنندهکـهداسـتانتبلیغهـااســتبـاکــه