الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
حوزه سلامت 1 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
الف 2 |
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : هرندی، آزین ؛ فاضل، امیر ؛ امینی، محمد تقی ؛ كاتب مسؤول : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 141 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:هم آفرینی ارزشهم آفرینی ارزش دانشگاهیدانشگاه های نسل چهارم و پنجم
-
2.
مؤلف : هرندی، آزین ؛ فاضل، امیر ؛ امینی، محمد تقی ؛ كاتب مسؤول : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1400 - شماره 37 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 103 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:دلفی فازیهم آفرینی ارزشهم آفرینی ارزش دانشگاهیدانشگاههای نسل چهارم و پنجممتاسنتز
-
3.
مؤلف : قربانی، علی ؛ مقدم، متینه ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 155 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:تسهیم دانشعملکرد نوآورانهمهارتهای کوانتومی مدیریتدانشگاه علوم پزشکی بهشتی
-
4.
كاتب مسؤول : حسینی، میرزا حسن ؛ مؤلف : کمالی مقدم، سمانه ؛ هرندی، ازین ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهمن و اسفند 1397، دوره یازدهم - شماره 6 ISC (9 صفحة - من 130 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:دانشجوتوانمند سازیعلوم پزشکیدانشگاه ارزش آفرین
-
5.
مؤلف : فاضل، امیر ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1397 - شماره 92 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 169 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیاشاعه نوآوریشناسایی با امواج رادیوییRFID
-
6.
مؤلف : فاضل، امیر ؛ کمالیان، امین رضا ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 47 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقینام و نشان اخلاقیاعتبار شرکت
-
7.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت