الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 14 |
علوم اجتماعی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 16 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 6 |
ب 5 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : بچاچری، علی ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1402، دوره دههم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتفراتحلیلارزش درک شدهوفاداری گردشگران
-
2.
مؤلف : محمدی نژاد، زهرا ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 342 إلی 361 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد کسب و کارکسب و کارهای کوچک و متوسطفراتحلیل
-
3.
مؤلف : مهدی ساسان، مهرنوش ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1401 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science (15 صفحة - من 2 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلعملکرد سازمانهوشمندی کسب و کارسیستمهای هوشمند کسب و کار
-
4.
مؤلف : باقری کهیش، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادراتقابلیتهای بازاریابی
-
5.
مؤلف : چشمه خاور، عبداله ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 22 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فشار زمانیفعالیت های تجاریانگیزههای خریدقصد خرید ناگهانیمسافرانخرید ناگهانی
-
6.
كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛ مؤلف : قشقایی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 185 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبانوانخرید آنلاینفروشگاه آنلاینتمایل به خرید آنلاین
-
7.
مؤلف : بختیاری، مینا ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (18 صفحة - من 145 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتتعهد صادراتفاصله بازار درک شدهامور پیش صادراتانطباق آمیخته بازاریابی
-
8.
مؤلف : میمندی، احسان ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به نفسموقعیت اجتماعیخصومتقوم گراییقصد خرید مصرفکننده
-
9.
مؤلف : بخشنده، قاسم ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1397 - شماره 103 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:نگرشفراتحلیلقومگراییقصد خریدمحصولات داخلی
-
10.
مؤلف : بخشنده، قاسم ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1396 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 171 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلقصد خریدمحصولات سبزقصد خرید سبز