الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 16 |
تربیت بدنی 2 |
میان رشته ای 2 |
حوزه سلامت 1 |
اخلاق 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 22 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
الف 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : قاسمی، الهیار ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 747 إلی 777 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیتبرانگیختگینظریه دادهبنیاد کلاسیکپژوهش ترکیبی متوالی اکتشافیدستگاه ردیاب چشم
-
2.
كاتب مسؤول : کسرائیان، علیرضا ؛ مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ پورنجف زاده اردکانی، محمدباقر ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (19 صفحة - من 89 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشتریمحصولبازاریابی اسلامی
-
3.
مؤلف : جعفرزاده، محمد رضا ؛ راه چمنی، احمد ؛ ساعی ارسی، ایرج ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده شهری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1402 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University (9 صفحة - من 85 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیشبکههای اجتماعیبهرهبرداری از فرصت
-
4.
مؤلف : شاه محمدی، مهشید ؛ راه چمنی، دکتر احمد ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، دکتر فرشته ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 171 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیاستراتژیهای بازاریابیبحران های بهداشتی
-
5.
مؤلف : قاسمی، اللهیار ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عناصر شناختینظریه داده بنیاد کلاسیکعناصر هیجانیتبلیغات بصری
-
6.
مؤلف : پیرفکر، سهیل ؛ وکیلی، یوسف ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : داوری، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 135 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییروش دلفی فازیشرکتهای کوچک و متوسطبینالمللیشدن زودهنگام
-
7.
مؤلف : سهرابی، محسن ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 169 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینظریۀ دادهبنیادتجربۀ مشتریخشنودی مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : محمددوست، کاظم ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ راه چمنی، احمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمشتریگراییرقیبگرایینوآوریگرایییادگیریگراییآیندهگرایی
-
9.
مؤلف : محمددوست، کاظم ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 211 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمشتریگرایینوآوریگرایییادگیریگراییآیندهگرایی
-
10.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 97 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:برندآگاهی از برندارزش ویژه برندباشگاه