مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تدریس پژوهی 1 |
مجلة آموزش پژوهی 1 |
مجلة فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
مجلة آموزش و ارزشیابی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 3 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : صفری، یحیی ؛ موسوی، فرانک ؛ عزیزی، کیوان ؛ یوسف پور، نسرین ؛ محمدی گلینی، اسلام ؛ صفری، آمنه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1395، سال هفتم - شماره 2 ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاندانش آموزانباورهای هوشییادگیری خودتنظیمنقشه های مفهومیconcept mappingIntelligence Beliefsself regulation learningstudentsباورهای هوشینقشههای مفهومی
-
2.
مؤلف : صفری، یحیی ؛ عزیزی، کیوان ؛ محمدی گلینی، اسلام ؛ كاتب مسؤول : یوسف پور، نسرین ؛
مجلة:تدریس پژوهی»پاییز 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 129 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیدانشآموزانمهارت اجتماعیتدریس جیک ساومهارتاجتماعی
-
3.
كاتب مسؤول : صفری، یحیی ؛ مؤلف : یوسف پور، نسرین ؛ عزیزی، کیوان ؛ محمدی گلینی، اسلام ؛ رحمانی راد، سودابه ؛
مجلة:آموزش پژوهی»بهار 1395 - شماره 5 ISC (25 صفحة - من 69 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیدانش آموزانتدریس سکوسازی
-
4.
مؤلف : صفری، یحیی ؛ عزیزی، کیوان ؛ محمدی گلینی، اسلام ؛ یوسف پور، نسرین ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 123 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش پیشرفتانگیزه درونیانگیزه بیرونیآموزش چند رسانهایانگیزشآموزشچندرسانهایرسانهای