کلمة المفتاح نقشه های مفهومی / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : كريمي بهجت آبادي، نجيمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1402 - شماره 58 (16 صفحة - من 535 إلی 550 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریآموزشیابزارنقشههای مفهومی
-
2.
مؤلف : محمودی، حمید ؛ شاهرودی، جواد ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»بهار 1400،دوره هفتم - شماره1 (13 صفحة - من 403 إلی 415 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیروش سخنرانیدرس علومدانش آموزان پایه هفتمنقشههای مفهومی
-
3.
مؤلف : صیادی، صادق ؛ فرید، ابوالفضل ؛ حبیبی کلیبر، رامین ؛ كاتب مسؤول : مصرآبادی، جواد ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1399 - شماره 76 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 85 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:بار شناختیآزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومیروشهای نمرهدهیارزشیابینمرهآزموننقشههای مفهومینقشة مفهومیرابطنقشــهروش
- 4.
-
5.
مؤلف : رئیس سعدی، رئیس حسن ؛ رئیس سعدی، نبیل ؛ رئیس سعدی، فاخره ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1395 - شماره 13 (15 صفحة - من 113 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:آموزش الکترونیکینقشه های مفهومیمشارکت و یادگیریآموزشدانشکامپیوتر
-
6.
مؤلف : صفری، یحیی ؛ موسوی، فرانک ؛ عزیزی، کیوان ؛ یوسف پور، نسرین ؛ محمدی گلینی، اسلام ؛ صفری، آمنه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1395، سال هفتم - شماره 2 ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاندانش آموزانباورهای هوشییادگیری خودتنظیمنقشه های مفهومیconcept mappingIntelligence Beliefsself regulation learningstudentsباورهای هوشینقشههای مفهومی
-
7.
مؤلف : موسوی، فرانک ؛
مجلة:پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره»بهار 1395 - شماره 2 (14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیدانش آموزنقشه های مفهومی
-
8.
مؤلف : فتحی، رقیه ؛ مهدیزاده، حسین ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»پاییز 1394، سال ششم - شماره 1 ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری و یادداریسازماندهندههای تصویریدانش سلامتدانشاطلاعاتدانشآموزانسازمان
-
9.
مؤلف : عباسی، جواد ؛ عبدالله میرزایی، رسول ؛ حاتمی، جواد ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1388 - شماره 97 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیپیش سازماندهندهساختنگرایینقشه مفهومییادگیری معنادارنقشه کشی مفهومینقشههای مفهومیشیمیآموزشبلومکاربردآزمون
-
10.
مؤلف : می وای چاو ؛ مترجم : کاشانی زاده، ایران ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1382 - شماره 54 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 144 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نقشههای مفهومی رایانهایکارگاههای کتابخانهایاطلاعاتنقشههای مفهومیآموزشمعلمدانشجویانخطفراگیری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)