نعامی، عبدالله/ 33 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 16 |
اقتصاد 5 |
میان رشته ای 4 |
حوزه سلامت 3 |
اخلاق 2 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 31 |
Arabic 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 14 |
الف 3 |
العلمية - البحثية 2 |
-
31.
مؤلف : نعامی، عبدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛ آتیه کار، غلامرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیاینستاگرامانگیزه خرید لذتباورلذتلذتشبکه اجتماعی اینستاگرامشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
32.
مؤلف : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (12 صفحة - من 11 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریدرگیری ذهنیفرآورده های لبنیتعهد مشتری
-
33.
مؤلف : کرباسی یزدی، حسین ؛ نعامی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : میرآقایی جعفری، مهتاب سادات ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (10 صفحة - من 105 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:ریسک سودریسک جریانهای نقدی عملیاتیریسک اقلام تعهدیمدل اوهلسون و جوتنر( oj)هزینه سرمایه