الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 43 |
علوم اجتماعی 4 |
هنر و معماری 3 |
علوم سیاسی 2 |
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 2 |
حسابداری 1 |
جغرافیا 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 59 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 20 |
ب 14 |
ج 3 |
الف 3 |
العلمية - النشرية 2 |
د 1 |
-
41.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شفیعی، میثم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1393، دوره هجدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 25 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودروی ایران
-
42.
مؤلف : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدیان، محمود ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودرو ایرانمدلمدلهای بازاریابی
-
43.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛ سلیمی، امیر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد صادراتبازارگرایی صادراتبازار
-
44.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 187 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
45.
مؤلف : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
46.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ ندایی، امیر حسن ؛ گیاهی، یاسمن ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای نمایشی و موسیقی»بهار و تابستان 1390، دوره شانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 33 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی فیلمبازار فیلمبازار بین المللی فیلم ایرانآمیزه بازاریابی فیلم
-
47.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ ختائی، امیر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 143 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:رفتارحفاظتی نسبت به محیط زیستپشتیبانی از اقدامات زیست محیطیمصرف کننده سبزرفتار خرید سبزنگرش های زیست محیطی
-
48.
مؤلف : انصاری رنانی، قاسم ؛ محمدیان، محمود ؛ سیناقدس، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1389، سال پنجم - شماره 9 (28 صفحة - من 57 إلی 84 )
-
49.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ پرهیزکار، محمد مهدی ؛ درگی، غلامرضا ؛
مجلة:جهانی رسانه»بهارو تابستان 1389 - شماره 9 ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیتبلیغات اینترنتیپارامترهای مؤثرطراحی تبلیغکارگزاران تبلیغاتی
-
50.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ فرهمند، سینا ؛ یوسفی دستجردی، محمد حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتنام و نشانشخصیت نام و نشانبازارپژوهشصفات