الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 4 |
العلمية - البحثية 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : سلطانی، بهروز ؛ تاجفر، امیر هوشنگ ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (8 صفحة - من 201 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:اسکاداسیستم های تله متریAPNکنترل صنعتی
-
2.
مؤلف : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ معصومی، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (16 صفحة - من 226 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسی وفاداری مشتریان نام تجاری
-
3.
مؤلف : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ بختی، مهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (18 صفحة - من 146 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین شبکه مجازی
-
4.
مؤلف : زمانی نژاد، مریم ؛ تاجفر، امیر هوشنگ ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (10 صفحة - من 873 إلی 882 )
-
5.
مؤلف : زیانی، محبوبه ؛ تاج فر، امیر هوشنگ ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار 1399 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 107 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشمشارکتتعهد کارکنانبازیوارسازیپیامدهای رفتاری
-
6.
مؤلف : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ قیصری، محمد ؛ موسوینیا، سیدمصطفی ؛
مجلة:پدافند غیر عامل و امنیت»زمستان 1396، سال ششم - شماره 21 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:چالشهاراهکارهاراهبردهاکاربردهااینترنت اشیاپدافندغیرعامل
-
7.
مؤلف : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ لاری سمنانی، بهروز ؛ یوسفی، الهام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1395 - شماره 16 (33 صفحة - من 89 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیفناوری اطلاعاتساختار سازمانیکسب وکارویژگی های سازمانیرضایتمندی کارکنانپژوهشکسب و کار الکترونیکی