مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
مجلة مهندسی مدیریت نوین 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
مؤلف : حلاج محمدی، محمد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1399 - شماره 3 ISC (15 صفحة - من 159 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:ﮐﯿﻔﯿﺖﻗﯿﻤﺖدر دسترس بودنﮔﺎراﻧﺘﯽ و ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوشﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮانﻣﻌﺮوﻓﯿﺖ
-
2.
مؤلف : علیپور، مهرداد ؛ حلاج محمدی، محمد ؛ اجاقلو، موسی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات پس از فروشوفاداریرسیدگی به شکایاتمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکسب مزیت رقابتی پایدار