مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جستارهایی در مدیریت 3 |
مجلة پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار 1 |
مجلة فرهنگی تربیتی زنان و خانواده 1 |
مجلة پژوهش نامه مدیریت تحول 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
حسابداری 1 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
-
1.
مؤلف : مدبری، ایمان ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمد رضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (15 صفحة - من 41 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتمعروفیت (شهرت) برند
-
2.
مؤلف : مودتی، محمد ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:برند محوریهواداران برندعملکرد برند
-
3.
مؤلف : معمارباشی، سبحان ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:حساسیت نفوذ همتایاناستفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعیحساسیت به نفوذ رسانه های اجتماعیاجتناب از تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعینگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی
-
4.
مؤلف : بهپور، الهام ؛ کفاش پور، آذر ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : فراحی، محمدمهدی ؛
مجلة:فرهنگی تربیتی زنان و خانواده»تابستان 1400- شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 155 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:زنان عضو هیئت علمینگرش های کارکنانایمنی روانشناختیروش شناسی داده بنیاد
-
5.
مؤلف : حسینی بیدختی، مریم ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛ بهپور، الهام ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (15 صفحة - من 494 إلی 508 )
الکلمات المفتاحية:فرانوگراییرفتار مصرف کنندهبرند لوکسنگرش مصرف کننده
-
6.
مؤلف : بهپور، الهام ؛ شیرازی، علی ؛ محمدی شهرودی، حامد ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 75 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:هوش معنویمثبتاندیشیزندگی معنویدرک و ارتباط با سرچشمه هستی