الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 27 |
اخلاق 4 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 36 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 16 |
ب 12 |
الف 3 |
ج 1 |
-
21.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تئوری ارتباط مشتری-برندتئوری هویت برند-مشتریهواخواهی برندهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برند
-
22.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرفتار شهروندی برنددلبستگی عاطفی مشتریانبازار صنعتیکیفیت رابطه ای برند
-
23.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارمدیریت دانش مشتریخلق ارزشنوآوری در مدل کسب و کارمشتریمشتریان
-
24.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
25.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1394، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 60 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرماجذابیت کارفرماارزش پیشنهادی متمایز کارفرمـاسـازگاری برنداستراتژی افرادکارکنانمدلبرندسازی کارفرماارتباطات
-
26.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1394 - سال دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 95 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیرفتار اخلاقیعدالت سازمانیارزش های اخلاقی
-
27.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1393 - شماره 89 ISC (30 صفحة - من 101 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهزیرکی بازارچابکی عملیاتیآینده نگاری راهبردیفعالیت رقابتیبینش سیستماتیکگزینه های دیجیتال
-
28.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:راهبرد»تابستان 1393 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
-
29.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ مرادی، حمید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1391، سال هفتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 53 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:کاراییمشروعیت اجتماعینظریه هزینه مبادلهنظریه نهادی نوین
-
30.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ شمس الهی، سارا ؛
مجلة:تدبیر»دی 1391 - شماره 248 (10 صفحة - من 35 إلی 44 )