مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 1 |
مجلة مطالعات روان شناسی ورزشی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
تربیت بدنی 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
مؤلف : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ كاتب مسؤول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برندنگرش برند
-
2.
تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال
كاتب مسؤول : احمدی، سیروس ؛ مؤلف : خجسته، علی ؛ اینانلو، سهیلا ؛ مرتاضی، رضا ؛
مجلة:مطالعات روان شناسی ورزشی»بهار 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 83 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رفتارقصدباورهای هنجاریباورهای رفتاریباورهای کنترلی
-
3.
كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛ مؤلف : بارانی، مریم ؛ اینانلو، سهیلا ؛ خجسته، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1399 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 291 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرفتار خریدفروشگاه ورزشیویروس کرونا