مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار 3 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
حسابداری 3 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
مؤلف : تاتار، مسعود ؛ هادی زاده، علی اصغر ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 3 (20 صفحة - من 220 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خرید مشتریعوامل بصری بستهبندی محصولتغییر در رفتار برنامه ریزی شدهاطلاعاتمحصولمشتریرنگبستهبندی محصولمصرفکنندهطراحی
-
2.
مؤلف : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (11 صفحة - من 483 إلی 493 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریپارادایم های رضایت مشترینگرشهای رضایت مشتری
-
3.
مؤلف : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 178 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مشتریانتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان مثبتتبلیغات دهان به دهان منفی
-
4.
مؤلف : پارسائی، نادره ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 4 (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اشتیاق به برندتعامل فروشندگان با برند آنلاینجوایز برندوفاداری فروشمنده به برندهواپیمایی ماهان