کیوان بنه کهل، محمود/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 2 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 1 |
-
1.
مؤلف : کیوان بنه کهل، محمود ؛ شفیعی نجف آبادی، امیر حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (22 صفحة - من 78 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای بین المللیسازمان همکاری شانگهایپیمان های منطقه ایشاخصهای تجاریظرفیت های اقتصادیصادراتشاخصشانگهایشاخص ادراک فسادسازمان همکاری شانگهای
-
2.
مؤلف : کیوان بنه کهل، محمود ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (12 صفحة - من 82 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:صنعتبازاریابیعلوم شناختیبازارمغزاطلاعاتبازاریابی صنعتیذهنرفتاربازاریابی عصبیتصمیمگیری
-
3.
مؤلف : کیوان بنه کهل، محمود ؛ حاجیپور شوشتری، عبدالحمید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 303 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت عملکرد تجاری شهرک صنعتی شمسآباد بنگاههای کوچک و متوسط