فاریابی، محمد/ 30 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 22 |
جغرافیا 4 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 30 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 14 |
العلمية - البحثية 7 |
ج 2 |
-
1.
مؤلف : جهانبخش ثمر خزان، سولماز ؛ فاریابی، محمد ؛ كاتب مسؤول : فاطمی، فرزانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 58 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای ذهنیتبلیغات توصیه ایقوم گرایی مصرف کنندهارزش ویژه نام و نشان
-
2.
مؤلف : فاریابی، محمد ؛
مجلة:مدل سازی و مدیریت آب و خاک»تابستان 1402 - شماره10 (17 صفحة - من 95 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:شوریآبخوانکیفیت آبژئوالکتریک
-
3.
مؤلف : قاسمزاده، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1402 - شماره 124 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 61 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیعزت نفستعهد عاطفیتعهد مستمرحمایت سازمانیتعهد هنجاری
-
4.
مؤلف : صبوری سیس، عاطفه ؛ جبارزاده، یونس ؛ كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 157 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:پاسخهای رفتاریپاسخهای غیررفتاریخاموشی مشتریانعوامل موثر بر خاموشی
-
5.
مؤلف : جداری سفیدگری، ایوب ؛ فاریابی، محمد ؛ علوی متین، بعقوب ؛ كاتب مسؤول : فخیمی آذر، سیروس ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 541 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:بین المللی شدنصنایع کوچک و متوسطقابلیت های بازاریابیگرایش به بازارنوآوری بازاریابی
-
6.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛
مجلة:کاوش های جغرافیایی مناطق بیابانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:آب زیرزمینیدبیپارامترهای کیفیچشمه کارستیتوده آهکی دوساریچشمهآبآبخوان کارستیبارندگی
-
7.
كاتب مسؤول : قنبری، ابوالفضل ؛ مؤلف : فاریابی، محمد ؛ عبدی دایلاری، خاطره ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1401، دوره پنجاه و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانشهر تبریزمحصولگردشگری غذاآمیختة بازاریابی (توزیعو ترفیع)حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM)مدیران هتل ها و رستوران هاآمیختة بازاریابی (توزیع/ مکان
-
8.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : جبارزاده، یونس ؛ ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 295 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیت خدماتگردشگری سلامتقصد خریدبازاریابی دهانبهدهان
-
9.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : رحیمی اقدم، صمد ؛ ابراهیمی، وحیده ؛ کاظمی، سولماز ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 63 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادینوآوریعملکرد صادراتیرشد فناوری
-
10.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : عزیزخواه آلانق، سعیده ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 373 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادقصد خریدتجارت اجتماعیساختار تجارت اجتماعی