شاهرودی، کامبیز/ 50 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 25 |
اقتصاد 7 |
اخلاق 5 |
علوم سیاسی 4 |
جغرافیا 3 |
علوم اجتماعی 2 |
میان رشته ای 2 |
حسابداری 1 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 50 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
الف 9 |
العلمية - البحثية 6 |
العلمية - النشرية 2 |
عالمي 1 |
-
21.
مؤلف : شهنوازی، عباس ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:برنامه ریزی و آمایش فضا»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 107 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:مکانیابیمدلسازی ساختاری تفسیریفروشگاههای زنجیرهایآمیختۀ توزیعفروشگاهمکانشهر رشتروشمشتریانمنطقهفازی
-
22.
مؤلف : خسروی، محمدرضا ؛ امیرتیموری، علیرضا ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 220 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکاراییخروجی نامطلوبتحلیل پوششی دادههای شبکهایصنعت برق ایرانتوزیعتولیدمدل
-
23.
مؤلف : موسوی، ﻣﯿﺮﻣﺴﻌﻮد ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : شبگو منصف، سیدمحمود ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 119 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازار هدفاستان گیلانگردشگران خارجی
-
24.
مؤلف : هاشم سمیعی، فتانه ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛ رحمتی غفرانی، یلدا ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 71 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:رسانهاینترنتبیمه کشاورزیبیمه ایراناحساس مشتریتبلیغات تصویری
-
25.
مؤلف : جعفری، سیامک ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ رحمتی، یلدا ؛ كاتب مسؤول : دل افروز، نرگس ؛
مجلة:اقتصاد مالی»بهار 1401 - شماره 58 ، A (Azad University (24 صفحة - من 47 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:توان رقابتیهوشمندی بازارقابلیتهای درونیبازاریابی رابطهمند آنلایناطلاعاتبانک تجارتمدلبازارمشتریانسازماناقتصادی
-
26.
مؤلف : مقیمی، سیده فتانه ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : شبگو منصف، سید محمود ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1401 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 239 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای بین المللیمولفه های برندسازیبرندسازی اسلامی- اخلاقیکسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی.اسلامیبرندسازی اسلامیکسب و کارهای کوچکمؤلفههایصنایع کوچک و متوسطبازاریابی
-
27.
مؤلف : احمدی، مژگان ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ دل افروز، نرگس ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1400 - شماره 16 ، ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 356 إلی 367 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اجتماعیخرید مصرفکنندهادراک از برند
-
28.
مؤلف : تیموری، حمیدرضا ؛ اسماعیل زاده مقری، علی ؛ فرحبد، فرزین ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1400- شماره 126 ، A (Azad University (10 صفحة - من 60 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیبازاریابی سیاسیمولفه ها و پیامدها
-
29.
مؤلف : شاهرودی، کامبیز ؛ گلمشکی، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (12 صفحة - من 654 إلی 665 )
الکلمات المفتاحية:ریسک پلت فرم دیجیتال سرمایه گذاریهای جدید بین المللی بازارهای نوظهور
-
30.
مؤلف : جعفری، علی اکبر ؛ شبگو منصف، سیدمحمود ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»تابستان 1400 - شماره 47 ، A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 70 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریارتباط با مشتریمدیریتعوامل انسانی