مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری 3 |
مجلة پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة علوم انسانی و اجتماعی شمال 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 4 |
علوم اجتماعی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ملی 3 |
-
1.
بررسی رابطه بین شناسایی برند مصرف کننده و وفاداری به برند در اجتماع برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
مؤلف : ترکمندی، حدیث ؛ سرحدی، ساینا ؛ كاتب مسؤول : بلوچ، محمود ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (18 صفحة - من 20 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداجتماع برندبرند مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندهاجتماعیوفاداریمشتریانمحصول
-
2.
مؤلف : بلوچ، محمود ؛ رسولی، میلاد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (8 صفحة - من 751 إلی 758 )
الکلمات المفتاحية:برند تبلیغات ارزش ویژه برند اینستاگرام اصفهان
-
3.
مؤلف : بلوچ، محمود ؛ بهرام نژاد، راضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (6 صفحة - من 730 إلی 735 )
الکلمات المفتاحية:تئوری تصمیم گیری مدیریت عملکرد سازمان ها
-
4.
مؤلف : بلوچ، محمود ؛ بهرام نژاد، راضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (13 صفحة - من 717 إلی 729 )
الکلمات المفتاحية:برند مشتریان ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی هرمزگان
-
5.
مؤلف : جعفری، زمزم ؛ بلوچ، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (8 صفحة - من 112 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیاخلاق کاری اسلامیانگیزش درونیعملکرد شغلی کارکنانکارکنانگاز پارس جنوبیسازمان
-
6.
مؤلف : پورقاز، عبدالوهاب ؛ بلوچ، محمود ؛
مجلة:علوم انسانی و اجتماعی شمال»بهار 1385 - شماره 2 (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:کارکنان