کلمة المفتاح ادراک مشتری / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
12.
مؤلف : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»تابستان 1401 - شماره 27 (11 صفحة - من 63 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبرند خدماتارزش مشتری و وفاداری مشتریمشتریارزش مشتریارزش مورد انتظار مشتریوفاداری مشتریتصویرادراک مشتری
-
13.
مؤلف : فیروزی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 72 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:ریسک شهرتادراک مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدنرسانهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانرسانه ایشدن
-
14.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛ مؤلف : دهکردیان، پرستو ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)