کلمة المفتاح ادراک مشتری / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 123 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
-
2.
مؤلف : دعائی، حبیب اله ؛ کاظمی، مصطفی ؛ حسینی رباط، منصوره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینام و نشان تجاریارزش نام و نشان تجاریمحصولات رضویادراک مشتریادراک مشتریان
-
3.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
4.
مؤلف : نژادشکوهی، فاطمه ؛ دعایی، حبیب الله ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1393، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 105 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریابعاد فرهنگی هافستدادراک مشتری از شرکتخرید اینترنتادراک مشتریفرهنگزن گراییمردگرایی
-
5.
مؤلف : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 83 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه
-
6.
مؤلف : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
7.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، سعید ؛ حاتمی، آزاده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 45 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریزمان انتظارتلفن بیمهادراک مشتریمدل ادراکی انتظار
-
8.
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ قلی پور حسین آباد، فروزان ؛ امرایی، حافظ ؛
مجلة:مجله اقتصادی»مرداد و شهریور 1394 ، سال پانزدهم - شماره 5 و 6 (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهارزش ادراک شدهدرگیری ذهنیانتخاب برندمشتریمصرفکنندهدرگیری ذهنی مصرفکنندهانتخابادراک مشتریقیمتکیفیتمدل
-
9.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
10.
مؤلف : حداد، تارا ؛ عقیقی، علیرضا ؛ مردای، مرتضی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 صفحة - من 2577 إلی 2588 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتادراک مشتریترفیع فروشارزش ویژه ی نام تجاریمشتریارزش ویژه نام تجاریمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)