کلمة المفتاح ارزش ویژه ارتباط / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ خانلری، امیر ؛ اکبرپور، هاله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 761 إلی 782 )
الکلمات المفتاحية:هتلارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژهعملکرد مالی و غیرمالیارزش ویژه ارتباطمشتریپارسیانعملکرد
-
2.
مؤلف : دهقان، نبی اله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نعمتی زاد، سمانه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1393، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید: ارزش ویژه مشتریارزش ویژه برآوردیارزش ویژه برندارزش ویژه ارتباطارزش ویژهمحرکهای ارزش ویژه مشتریمدلقصد خرید مشتری