کلمة المفتاح استراتژی بازاریابی / (86 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ماروین ای گونزالس ؛ جیوکوندا کوئه ؛ ساداورنه مولر ؛ کارلو آمورا مونگه ؛ مترجم : شمس آبادی، مجید ؛
مجلة:مدیرساز»پاييز 1384 - شماره 16 (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیتاستراتژی بازاریابیاستراتژی رقابتیتوسعه کارکردی کیفیت (QFD)استراتژیQFDمشتریبازارتولیدبازاریابیکیفیتاستراتژی تولید
-
2.
مؤلف : اعرابی، سیدمحمد ؛ رضوانی، حمیدرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1386 - شماره 5 ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابینقاط مرجع استراتژیکهماهنگی استراتژیکاستراتژی سطح کسبوکارچرخه حیات محصول
-
3.
مؤلف : جعفرنژاد، احمد ؛ مختارزاده، نیما ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1386 - شماره 6 ISC (28 صفحة - من 95 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی آرمانیاستراتژی بازاریابیانطباق استراتژیک بازاریابی و تولیداستراتژی تولیدمزیتهای رقابتی
-
4.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 6 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:رقابتبستهبندیمدل نیروهای رقابتی پورتراستراتژیهای بستهبندیاستراتژی بازاریابیرقابتیبازاراستراتژیبستهبندی کالاهامواد اولیهبازار رقابتیصنعت
-
5.
مؤلف : معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی صنعتیممیزی بازاریابیمحیط بازاریابیآمیخته بازاریابیبازاریابیبازار
-
6.
مؤلف : فضل زاده، علی رضا ؛ زینلی کرمانی، محمدصادق ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1389 - شماره 13 ISC (32 صفحة - من 7 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاستراتژی بازاریابیخدمات پس از فروش خودروشبکه های عصبی چند لایهمشتریمشتریانشبکههای عصبی مصنوعیشبکههای عصبیخودرواطلاعاتخدمت
-
7.
مؤلف : سیدهاشمی، محمد ؛ ممدوحی، امیررضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 165 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیتحلیل خوشهای سلسلهمراتبیموانع اجرای استراتژی
-
8.
مؤلف : حسینی، سید محمود ؛ نکوئی زاده، مریم ؛ مخزن قدیمی، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیرکودخدماتاستراتژی بازاریابیاستراتژیبازاریابیدوران رکود
-
9.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ مومنی، منصور ؛ قاسمی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1391 - شماره 8 (10 صفحة - من 92 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیTOPSISMCDMANP
-
10.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ نادر نژاد، هدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (40 صفحة - من 261 إلی 300 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابیمصرف تجملیآرمانهای شخصینام و نشانهای تجاری (برندهای) لوکسخودروهای لوکس
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- B (1 مقالة)