کلمة المفتاح استراتژی بازاریابی / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
71.
مؤلف : کوششی، محمدرضا ؛ نماینده، یعقوب ؛ ممیزاده، یونس ؛ حی العالم، وحید ؛
مجلة:مهارت آموزی»زمستان 1396 - شماره 22 (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ارزشکیفیتاستراتژی بازاریابیسیستم بازاریابی
-
72.
مؤلف : شاه آبادی فراهانی، فرح ناز ؛ وصلی، الهام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (10 صفحة - من 3322 إلی 3331 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی مدیریت ریسک رضایت مشتریان تکنیک دیمتل
-
73.
مؤلف : انصاری، رضا ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»آذر 1396 - شماره 8 (6 صفحة - من 31 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشبکه عصبی مصنوعیاستراتژی بازاریابیارتباط با مشتریرضایت بازار اینترنتی
-
74.
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ معین، مسلم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 التصنيف B (Azad University/ISC (31 صفحة - من 111 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیعملکرد سازمانیرسانههای اجتماعی
-
75.
مؤلف : شفیعی، ساناز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیمشارکت الکترونیکجمعسپاری
-
76.
مؤلف : نصرتی، شهلا ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (11 صفحة - من 89 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیصادراترقابتبازاراستراتژی بازاریابیاستراتژیشاخصصنعتسازمانمدیریت
-
77.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ مداین، رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1394 - شماره 25 (17 صفحة - من 115 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیTOPSISANP
-
78.
مؤلف : دلوی اصفهانی، محمد رضا ؛ قربانی، حسن ؛ باقری قلعه سلیمی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامینعملکرد سازماناستراتژی بازاریابیهمسوییعملکرد زنجیره تامین
-
79.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ نظری، محسن ؛ هاشمی، محمد صادق ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1393 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 125 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیاستراتژی بازاریابیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیتحلیل تمبانکهای خصوصیموفقیت بازاریابیاستراتژیبانکاستراتژیهابازاریابیبازاراستراتژیهای بازاریابی
-
80.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ عرفانی، ابراهیم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1392 - شماره 59 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 59 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺗﺠﺎريفرهنگ كارآفرينيركود اقتصاديبازاريابي فعالاستراتژي بازاريابيمنابع كمكي
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)