کلمة المفتاح استراتژی بازاریابی / (86 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : باقری، هادی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ رشید لمیر، امین ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1398 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 763 إلی 787 )
الکلمات المفتاحية:ورزش قهرمانیصنعت ورزشاستراتژی بازاریابیانگیزههای حمایت ورزشیبازاریابی از طریق ورزش
-
52.
مؤلف : قهرمان نژاد، محسن ؛ مالکی، مجتبی ؛ معظمی، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1398 - شماره 15 (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:رهبریاﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽبازاریابیبازارعملکرد بازارمدیرانسازمان
-
53.
كاتب مسؤول : غفورپور، حسن ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (17 صفحة - من 11 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالبازاریابی درونگرا
-
54.
كاتب مسؤول : محمدی، مهدی ؛ مؤلف : کلاته، اکبر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (10 صفحة - من 62 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی دیجیتالبازاریابی مجاورتی
-
55.
مؤلف : گودرزوند چگینی، ساناز ؛ تیموری، نازنین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 27 (38 صفحة - من 55 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیارزیابی محصولشرکت های صادراتی صنایع غذایی
-
56.
مؤلف : طاهری، احمد ؛ پرهیزکار، محمدمهدی ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1398 - شماره 59 ISC (18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیمدیریت استراتژیکاستراتژی بازاریابیعوامل موفقیت استراتژی
-
57.
مؤلف : خنفری، صدیقه ؛
مجلة:آفاق علوم انسانی»خرداد 1398 - شماره 26 (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیهوش رقابتیفرصتهای بازاریتهدیدات رقبامخاطرات رقبا
-
58.
مؤلف : منصوری کاسوایی، هادی ؛ رحیم زاده، اشکان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1398 - شماره 11 (16 صفحة - من 107 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽاﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺳﺎزﻣﺎناﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺧﻂﻣﺸﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽخطمشی مدیریت منابع انسانیاستراتژیسازمان
-
59.
كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛ مؤلف : یزدانفر، شیوا ؛ آزاد، ناصر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره جدید - شماره 37 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 99 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیاستراتژی بازاریابی دیجیتالالگوی مشتریمحتوی استراتژی بازاریابیبازاریابیدیجیتالاطلاعاتکسب و کارهای دیجیتالمشتری
-
60.
مؤلف : فرخ بخت، علیرضا ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ بازایی، قاسمعلی ؛ امیران، حیدر ؛
مجلة:پژوهش های روابط بین الملل»زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 249 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:صادرات غیرنفتیاستراتژی بازاریابیعملکرد صادراتیمحصول راهبردی چای
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- B (1 مقالة)