کلمة المفتاح استراتژی بازاریابی / (89 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : شاهرودی، کامبیز ؛ حیدری مجد، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 127 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کاراستراتژی بازاریابیقابلیت هابازاریابی بین المللیپراکندگی بین شرکتی
-
32.
كاتب مسؤول : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ هاجری، رضا ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1400 - شماره 67 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااستراتژی فروشاستراتژی بازاریابیصنعت پخش مواد غذاییهماهنگی استراتژیهای فروش و بازاریابی
-
33.
مؤلف : زاده گرگان، محمد ؛ سلطانی تربتی، فاطمه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (19 صفحة - من 212 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية: استراتژی منابع انسانی استراتژی بازاریابیعملکرد شرکت گرایش به کارآفرینی قابلیت های بازاریابی
-
34.
كاتب مسؤول : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛ هاجری، رضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 333 إلی 369 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااستراتژی فروشاستراتژی بازاریابیصنعت پخش مواد غذاییهماهنگی استراتژیهای فروش و بازاریابی
-
35.
كاتب مسؤول : آقاموسی، رضا ؛ مؤلف : ازاد، ناصر ؛ عزیززاده، نادره ؛
مجلة:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1400 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 257 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیرشد پویاسهم بازار ایرانتجارت منطقهای گازرویکرد آمیخته
-
36.
مؤلف : زاده گرگان، محمد ؛ سلطانی تربتی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (25 صفحة - من 258 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیگرایش به کارآفرینیعملکرد شرکتاستراتژی منابع انسانیقابلیتهای بازاریابی
-
37.
مؤلف : رمانی مال آباد، سهراب ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابی محتوا بازاريابی ديجیتال بازاريابی آنلاين استراتژي بازاريابی جذب مشتري اثر بخشی محتوا
-
38.
كاتب مسؤول : طاهری، احمد ؛ مؤلف : پرهیزگار، محمدمهدی ؛ امینی، محمدتقی ؛ دانایی، حبیب اله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 147 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:بانک های تجاریاستراتژی بازاریابیاجرای استراتژیتکنیک دلفیبانکسازماندلفیتجاریعوامل
-
39.
مؤلف : پیران، علیرضا ؛ صفوی، سیمین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1399 - شماره 4 (13 صفحة - من 117 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی آنلایناثربخشی محتوا
-
40.
كاتب مسؤول : وفايی، فرهاد ؛ مؤلف : نصیری، سمیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 134 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیمنابع و قابلیتهای بازاریابیمدیران هتلرویکرد تصمیمگیری چندمعیاره
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- B (1 مقالة)