کلمة المفتاح استراتژی بازاریابی الکترونیکی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : دالمن، هدی ؛ مؤلف : شجاعی فرد، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (9 صفحة - من 27 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:ارزشوفاداری مشتریاناستراتژی بازار یابی الکترونیکی
-
2.
مؤلف : شکیب، بهناز ؛ سلطانیان، عادل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 30 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی الکترونیکیتجارت الکترونیک.بازاریابیبازاراستراتژیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیاطلاعاتموتورهای جستجوبازاریابی دیجیتالوبلاگمشتری
-
3.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛ استیری، مهرداد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1390 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیزیرساختهای بازاریابی الکترونیکی و پیادهسازی بازاریابی الکترونیکیروشهای بازاریابی الکترونیکی