کلمة المفتاح انتظارات / (192 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : بابایی، میترا ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (12 صفحة - من 34 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزیابی وبسایتوبکوال فازیسیستم اطلاعات خدماتفازیمشتریان
-
52.
مؤلف : یزدان پناه، مسعود ؛ آجیلی، عبدالعظیم ؛ بختیاری، زیبا ؛ دهقانپور، مجتبی ؛
مجلة:پژوهش های روستایی»زمستان 1395 - شماره 28 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 735 إلی 744 )
الکلمات المفتاحية:رضایتانتظاراتوفاداریصندوق اعتباری خردخدمات درکشده
-
53.
مؤلف : نظری، عراز ؛ امامی، عوض ؛ سپاهی، سعید ؛ جهانتیغ، حسین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»زمستان 1395 - شماره 1 (13 صفحة - من 119 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:ادراکارزیابیکیفیتانتظاراتاماکن تفریحیورزشی پارک های شهرستان های سراوان و سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان
-
54.
پایداری تورم در ایران با رویکرد ناهمگنی کارگزاران اقتصادی در مدلهای تعادل عمومی پویای تصادفی (DSGE)
مؤلف : خلیلی عراقی، منصور ؛ گودرزی فراهانی، یزدان ؛
مجلة:مدلسازی اقتصادی»زمستان 1395 - شماره 36 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:انتظاراتپایداری تورمماندگاری تورمکارگزاران ناهمگنمدل تعادل عمومی پویای تصادفی
-
55.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
مؤلف : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
56.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
-
57.
مؤلف : فرجی، رسول ؛ بشیری، مهدی ؛ یاوری، یوسف ؛ خوشنویس، فرهاد ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 11 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 97 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتانتظاراتمدل سروکوالاداراکاتاماکن ورزشی دانشگاهیکارکناندانشگاه شهید مدنی آذربایجانکاربران
-
58.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ بلاغی اینالو، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1395 - شماره 13 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 217 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:انتظاراتدادهکاویتحلیل خوشهایبخشبندیبانکداری موبایلیبانک
-
59.
مؤلف : حیدری سورشجانی، نسرین ؛ نادری، نادر ؛ رضایی، بیژن ؛ خشمین، محمدمهدی ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1395 - شماره 35 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتحصیلات تکمیلیمدل سروکوالدانشگاه رازیدانشجویانکیفیت خدمات آموزشی
-
60.
مؤلف : کریمی، فاطمه ؛ نوربخش، پریوش ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1395 - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 231 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتانتظاراترضایت مندیانگیزش شرکت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (57 مقالة)
- ب (21 مقالة)
- الف (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)