کلمة المفتاح آگهی / (343 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علوی یگانه، رحیمه ؛ مهرنگار، منصور ؛ كاتب مسؤول : دادخواه، پژمان ؛
مجلة:پژوهش در هنر و علوم انسانی»مهر 1402، سال هشتم- شماره 69 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:اسلامینگارگری ایرانیارتقاءبخشی تبلیغاتتبلیغات ایرانیتبلیغاتمخاطبآگهیایرانیتصویرمحصولتجاریهویت
-
2.
مؤلف : بقایی، مهسا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : خواجه ئیان، داتیس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1402 - شماره 89 التصنيف B (Azad University/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیعوامل انگیزانندهاینستاگرامتبلیغات آنلاینکلیکهای تبلیغاتیتبلیغاتکاربرانکلیکمدلآگهی
-
3.
مؤلف : منشدي پور، فریده ؛
مجلة:جستارنامه فرهنگ و هنر اسلامی»پاییز 1401 - شماره 1 (14 صفحة - من 68 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگتلویزیونتبلیغات تجاریسبک زندگی ایرانی ـ اسلامیآگهیتبلیغاتسبک زندگی ایرانیرسانههااسلامی
-
4.
كاتب مسؤول : حسن پور، هیوا ؛ مؤلف : پارساپور، زهرا ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1401 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل گفتمانآگهیهای بازرگانیبوم گراییآگهیهـاتبلیغمحیط زیستمحصولبـا
-
5.
كاتب مسؤول : رفاهی، سمانه ؛
مجلة:زبان پژوهی»زمستان 1400 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 209 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل گفتمانکاربردشناسیآگهی تجاریاصول ادبدورتوآگهیهـاگفتمانبـهتجاریمکالمه
-
6.
مؤلف : بازیار، فرزانه ؛ آزادارمکی، تقی ؛ نوابخش، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : عبداللهیان، حمید ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»بهار 1400 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 27 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:نشانهشناسیسبک زندگیمدیریت بدنخصوصیسازی شور و شعفابژه جنسیزنانآگهیتبلیغاتیآگهیهای تبلیغاتیبازنمایی
-
7.
كاتب مسؤول : سیفی، سعیده ؛ مؤلف : اکبری، کمال ؛
مجلة:مطالعات دینی رسانه»بهار و تابستان 1400، سال سوم - شماره 9 و 10 (28 صفحة - من 53 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بازنمایینشانه شناسیفرزندآوریکاهش جمعیتآگهی های تلویزیونآگهیتلویزیوننشانهجمعیت
-
8.
مؤلف : مسعودی، دکتر امید علی ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 169 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:روش تحقیقتحقیق کیفیتحقیق کمیمخاطبانتبلیغات بازرگانیرسانه های جدیدتبلیغاتتحقیقروشرسانهارتباطاتآگهیلاسول
-
9.
مؤلف : همایون، محمدهادی ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 103 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریفرهنگ تودهتبلیغات بازرگانیالگوی اسلامیایرانی پیشرفتتبلیغاتاسلامیاخلاقآگهیانسانجامعه
-
10.
مؤلف : شرف الدین، سیدحسین ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 59 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقکارکردفقهرسانههنجارتبلیغات بازرگانیتبلیغاتاسلامیمخاطبانآگهیفقهیمصرفرسانه ملیمشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رسانه های دیداری و شنیداری 1 |
مجلة دانش و پژوهش حقوقی 1 |
مجلة مدیریت رسانه 1 |
مجلة زبانشناسی و گویش های خراسان 1 |
مجلة مطالعات فرهنگ - ارتباطات 1 |
مجلة سیاحت غرب 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (33 مقالة)
- ب (8 مقالة)
- علمی-ترویجی (7 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)