کلمة المفتاح بازاریابی داخلی / (131 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : منصوری، خدیجه ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای ، ملی (14 صفحة - من 1729 إلی 1742 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابي داخلي رفتار شهروندي سازماني ابعاد بازاريابي داخلي مزيت رقابتي
-
52.
مؤلف : عسگری، حشمت اله ؛ عباس پور، جعفر ؛ كاتب مسؤول : رشیدی، محبوبه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (12 صفحة - من 1089 إلی 1100 )
الکلمات المفتاحية:تعهدعملکردبازاریابی داخلیرفتار شهروندیآژانس های گردشگری
-
53.
مؤلف : نوری کادیجانی، ترانه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1399 - شماره 3 (8 صفحة - من 73 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فرهنگیوفاداری به برندهویت برندکارکنانبازاریابیبرندینگ داخلیمشتریانعملکردبازاریابی داخلیپرسشنامهپژوهش
-
54.
مؤلف : شاهین فر، محسن ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»تیر 1399، سال سوم - شماره 26 (22 صفحة - من 106 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتتعهد سازمانیبازاریابی داخلیارتباطات غیر رسمی و نگرش کارکنان
-
55.
مؤلف : جهانیان، مهدی ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ شافعی، رضا ؛ حاجی بابایی، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1399 - شماره 10 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1392 إلی 1422 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمخدمات مخابراتیبازاریابی کلنگربازاریابیبازاربازاریابی رابطه مندارتباطاتشناساییخدمات
-
56.
كاتب مسؤول : طیبی، بهمن ؛ مؤلف : گودرزی، محمود ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1399 - شماره 41 ، ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 9 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:آموزشامنیت شغلیتسهیم اطلاعاتبازاریابی داخلیمدل بانسال
-
57.
كاتب مسؤول : رضائی، سید مصطفی ؛ فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1399 - شماره 1 (11 صفحة - من 36 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری سازمانیبازاریابی داخلیخودکارآمـدی کارکنـان
-
58.
مؤلف : علی پور، سیما ؛ كاتب مسؤول : فیلی، اردلان ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»بهمن 1398 - شماره 20 (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بهره وری نیروی انسانیرفتار شهروندی سازمانیبازاریابی داخلی
-
59.
مؤلف : مصلی، مهسا ؛ کاوندی، سپیده ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1398 - شماره 1 (17 صفحة - من 66 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیعملکرد برندتعهد به برندبرندینگ داخلیآب و فاضلاب روستایی زنجان
-
60.
مؤلف : دیناری، سمیه ؛ اندیشمند، ویدا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 21 (جلد پنجم) (12 صفحة - من 68 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:آموزش و پرورشخدماتبازاریابی رابطه مندبازاریابی داخلیبازاریابی آموزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (23 مقالة)
- ب (18 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (5 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (4 مقالة)