کلمة المفتاح برندسازی داخلی / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : ثابت، محدثه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (12 صفحة - من 54 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیشفافیت نقشارزش ویژه برندبرندسازی داخلی
-
12.
كاتب مسؤول : آیباغی اصفهانی، سعید ؛ مؤلف : ابراهیمی، الهه ؛ شیخ، رضا ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1399 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیمدل سازی معادلات ساختاریبرند سازی داخلیفرهنگ نوآورانهپژوهشگاه نفت ایران
-
13.
كاتب مسؤول : کاظمی گرجی، احمد ؛ مؤلف : هادیزاده، اکرم ؛ حمیدیان، محمد ؛ مزارعی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1399 - شماره 53 ، A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:برند سازی داخلیرفتار ضد شهروندی سازمانیتناسب فرد و سازمان
-
14.
كاتب مسؤول : شیخعلی زاده، محبوب ؛ مؤلف : بشیری، مهدی ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»پاییز و زمستان 1398 - شماره 13 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 169 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیمحیط کارسازمان ورزشیبرندسازی داخلیجو رقابتیکارکنانرضایت شغلی کارکنانمدیریتبرازشبرند داخلی
-
15.
مؤلف : شفیعا، سعید ؛ سیدنقوی، میر علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1398 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 79 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی داخلیبرندسازی درون سازمانینهادی سازی برند در منابع انسانیگراندد تئوری (نظریه ی زمینهای)کارکنانگردشگریسازمانمدیریت
-
16.
مؤلف : باقری، دکتر سید محمد ؛ حسینی، دکتر سید محمود ؛ آریایی، سورنا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (11 صفحة - من 28 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:عملکردشرکتهای کوچک و متوسطبرندسازی داخلیجایگاهیابی برند
-
17.
مؤلف : ثمری نیک، منا ؛ کشاورزپور، محمد صفدر ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (18 صفحة - من 4501 إلی 4518 )
الکلمات المفتاحية:وضوح نقشبرندسازی داخلیرفتارهای حمایتی برندتعهد موثر و تعهد مستمر کارکنان
-
18.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1397 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 101 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانسازمانهای ورزشیبرندسازی داخلی
-
19.
كاتب مسؤول : ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ مؤلف : فارسی زاده، حسین ؛ همتی، امین ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1396 - شماره 12 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 80 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندهویت برند
-
20.
مؤلف : بیگلو، لیلا ؛ اسگندری، کریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1395، سال یازدهم - شماره 33 (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:برندبازاریابی داخلیبرندسازی داخلیبرند کارفرما
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)