کلمة المفتاح برندگرایی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة پژوهش های مدیریت راهبردی 1
-
1.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مظلومی، نادر ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ بیابانی، حسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییجهت گیری استراتژیککارآفرینی محوریبرندگراییتکنیک دلفی و تلاطم محیطیجهتگیریعملکردبازارجهتگیری کارآفرینیعملکرد شرکت
کلمات المفتاح ذات الصلة
brand orientationعملکرد برندبازارگرایینو آوریکیفیت خدماتکارکنان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایرانکارآفرینی محوریوابستگی به برندهویت برندموانعفراروی برندملی گرایی اقتصادیمدیریت برندمد گراییقابلیت بازاریابیعملکرد مشتریعملکردشهرداری تهرانسبکهای خریدرفتارهای برندسازدانش
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)