کلمة المفتاح ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰ / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : اقبالی، کبریا ؛ كاتب مسؤول : زندی اغوری، سمیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره ششم - شماره 3 (17 صفحة - من 153 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتتصویر برند سبزتولید سبزمزیت رقابتی سبزفناوری اطلاعاتمدیریتبـاتصویر
-
12.
مؤلف : سالاروند، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1399، دوره اول - شماره 3 (19 صفحة - من 59 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:نوع دوستیآگاهی از پایداری اجتماعیآگاهی از محیط زیستوفاداری به برند سبزمحیط زیستمصرفمحصولاتمصرفکنندگانوفاداریبرند سبز
-
13.
مؤلف : شاهمرادی، مجید ؛ مصلی، مهسا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1399 - شماره 2 (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:پایداربازاریابی سبزمحصول سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰ
-
14.
كاتب مسؤول : حسینی کومله، مائده ؛ مؤلف : شکرپور، شهریار ؛
مجلة:پژوهشنامه فرهنگستان هنر»زمستان 1398 - شماره 19 (23 صفحة - من 95 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰبرند پایداراکوبرندینگاکودیزاینهویت بصری پایداردیزاین پایدار
-
15.
مؤلف : پيرايش، رضا ؛ كاتب مسؤول : عبدالهي، سهيلا ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1398 - شماره 18 (جلد 2) (12 صفحة - من 44 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰدانش برند سبزنگرش مصرف کنندگان نسبت به برندهای سبزقصد خرید محصول سبز
-
16.
مؤلف : افشاری، رقیه ؛ صائب نیا، سمیه ؛ میرزامحمدی، مجید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397 - شماره 8 (جلد دوم) (10 صفحة - من 122 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابی سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰبرچسب زیستیتبلیغات زیستی
-
17.
مؤلف : سلمان پور، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات علوم زیستی و زیست فناوری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (7 صفحة - من 64 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺳﺒﺰﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰﺑﺮﭼﺴﺐ ﺳﺒﺰرﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه
-
18.
مؤلف : صفرنیا، حسن ؛ محمدی، محدثه ؛
مجلة:تدبیر»خرداد 1390 - شماره 229 (7 صفحة - من 46 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:موقعیتیابیاطلاعاتارتباطاتمصرفکنندگانبازارمحصولبرند سبزبازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)