کلمة المفتاح بر / (504 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : مشهدی، علی ؛ دبیرنیا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : محمدی، حسن ؛
مجلة:پژوهش های نوین حقوق اداری»پاییز 1402 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 39 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:قانونحوزه عمومیآزادی اجتماعاتقضاییسازیهــابــهبــربـهاســت
-
22.
مؤلف : قلی زاده، میثم ؛ قبولی درافشان، سید محمد هادی ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، عباسعلی ؛
مجلة:پژوهش های نوین حقوق اداری»پاییز 1402 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:قانون اساسیبیطرفیتفکیک قوااستقلال نهادیاستقلال فردیاســتاســتقلالاسـتقلالقــوه قضاییــهقـوه قضاییـهاســتقلال قضایــیبــرقضــاتبـه
-
23.
كاتب مسؤول : طهماسبی روشن، ندا ؛ مؤلف : عرب کلمری، محبوبه ؛ معصومی، سید نصرالله ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»پاییز 1402 - شماره 69 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 36 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی شغلیاسترس شغلیبهزیستی روانشناختیفعالیت آخر هفته (اوقات فراغت)تجربه بازیابیفعالیـت آخـر هفتـهفعالیــت آخــر هفتــهاســتبـهبـابــهبــربــا
-
24.
الگوی عوامل موثر بر مشارکت در ورزش همگانی کارکنان پلیس (مورد مطالعه: فرماندهی انتظامی استان کردستان)
مؤلف : تیموری، امید ؛ مدبری، بهنام ؛ كاتب مسؤول : اصغرپور ارشد، مسعود ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»پاییز 1402 - شماره 69 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 124 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتورزش همگانیکارکنان پلیسورزشکارکناناســت
-
25.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 ، الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 91 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:فناوریبرندسازیمحصولات فناورانهشرکتهای دانش بنیانهـامحصولات
-
26.
كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ مؤلف : نقاش، ارش ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 ، الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهبـابــابــربرنـدهـا
-
27.
مؤلف : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 ، الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 175 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
28.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 ، الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 221 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:سازمان دولتیمرکز آمار ایرانبرندسازیبرندسازی کارفرمانام تجاری کارفرماکارفرمــاکارفرمابرنــد کارفرمــاکارکنانبــا
-
29.
مؤلف : داودی، رضا ؛
مجلة:آفاق علوم انسانی»مرداد 1402 - شماره 76 (جلد چهارم) (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:علاء الدوله سمنانیمذهب علاء الوله سمنانیء معارف ثقلیناعتقادات. سیر و سلوکبــربــهمــیکــهبــابـــهبـــرمـــی
-
30.
مؤلف : توکلی، محمدهادی ؛
مجلة:فرهنگ رضوی»تابستان 1402 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ایمانرویت خداعلم شهودیعلم ضروریعلم اکتسابیکـهروایـتمعرفـترؤیـتیـا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (139 مقالة)
- علمی-پژوهشی (83 مقالة)
- الف (71 مقالة)
- علمی-ترویجی (7 مقالة)
- د (6 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)