کلمة المفتاح بسط برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ سینایی، مهدی ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1391 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 49 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رقابتبرندبسط برندارزیابی بسط برندتئوری طبقهبندیتعمیم نگرشغلبه نسبی برندمفهوم تناسببسطمشتریانبازارمحصول جدیدآزمونتناسب
-
2.
كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ شفق، هانی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تناسببرندارزش ویژه برندبسط برند
-
3.
مؤلف : عبادی، عاطفه ؛ پسیان، غلامرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 21 (29 صفحة - من 233 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیمحیط رقابتینگرش نسبت به برندتطبیق طبقه کالابسط برندبسطمحصولاتاطلاعاتتطبیقمحصول جدیدمصرفکنندگان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)