کلمة المفتاح تدریس اثربخش / (65 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : خامسان، احمد ؛ طالبزاده شوشتری، لیلا ؛ پورشافعی، هادی ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»پاییز 1396، دوره سیزدهم - شماره 3 ISC (18 صفحة - من 211 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:تدریس اثربخشاساتید موفقبنیادبخشی نظریه
-
42.
مؤلف : سامی، مریم ؛ نیلی، محمدرضا ؛ شریفیان، فریدون ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس الگوی ایرانی پیشرفت التصنيف ملی (16 صفحة - من 1082 إلی 1097 )
الکلمات المفتاحية:تدریس آموزش عالی تدریس اثربخش
-
43.
كاتب مسؤول : عرفانی آداب، الهام ؛ مؤلف : ملکی، شیما ؛
مجلة:توسعه حرفه ای معلم»بهار 1396 - شماره 3 (10 صفحة - من 27 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهاصلاحیتهاتدریس اثربخش
-
44.
مؤلف : اسدیان، سیروس ؛ پیری، موسی ؛ سعادتفر، رحمت ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»بهار و تابستان 1396 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 113 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:حرفهایمهارتهای فنیارتباطیتدریس اثربخشتدریس خود-گزارشیتدریساستادانآموزش عالیآموزشفنیمهارت
-
45.
كاتب مسؤول : بهادری خسروشاهی، جعفر ؛
مجلة:آموزش پژوهی»پاییز 1395 - شماره 7 ISC (21 صفحة - من 25 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:اساتیدتدریس اثربخشدورههای کارشناسی
-
46.
مؤلف : جعفریان، سیکنه ؛ اوجاقی، ناهید ؛ نجفی، حبیب الله ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1395 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیانگیزه پیشرفتتدریس اثربخشکنش استاد
-
47.
مؤلف : جعفریان، سکینه ؛ اوجاقی، ناهید ؛ نجفی، حبیب الله ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیانگیزه پیشرفتتدریس اثربخشکنش استاد
-
48.
مؤلف : شیرعلی، سعید ؛ خدادادی، الهه ؛ اکرامی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : چنانی، احمد ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1395، دوره هفتم - شماره 3 (7 صفحة - من 282 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانارزیابیاساتیدتدریس اثربخشعلوم پزشکی اهواز
-
49.
مؤلف : اسدی، محمد ؛ غلامی، خلیل ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1395 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 113 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیبرنامهریزی آموزشیالگوی مفهومیتدریس اثربخشفراترکیب
-
50.
مؤلف : محمدی خانقاهی، محمد ؛ حسین زاده، امید علی ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مدلتدریستدریس اثربخشدانشدانشگاه تبریزدانشجویاناساتیدآموزشاساتید دانشگاه تبریز
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)