کلمة المفتاح ترفیع / (37 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جانی پور، ثریا ؛ مؤلف : قاسم زاده، عباس ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (10 صفحة - من 89 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولعملکرد صادراتآمیختههای بازاریابی
-
2.
مؤلف : خرسندی نوشهری، حامد ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ پورشال، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1399 - شماره 4 ISC (14 صفحة - من 286 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابیآمیخته بازاریابیترفیعتبلیغات اینترنتیکسب و کار اینترنتیبازاریابی آنلاین (اینترنتی)
-
3.
مؤلف : عزیزآبادی، محمدجواد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1399، دوره سوم - شماره 28 (10 صفحة - من 107 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:قیمتترفیعمحصولآمیخته های بازاریابی سبزقصد خرید مشتریبازاریابی سبزمشتریقصد خرید محصولات سبز
-
4.
مؤلف : شاه نظری درچه، دکتر علی ؛ نصر اصفهانی، محمدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 صفحة - من 4066 إلی 4078 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانترفیعمحصولرضایت مشتری و وفاداری مشتریآمیختههای بازاریابی
-
5.
مؤلف : صابری، حمیده ؛ وندشعاری، علی ؛ نوروزی، محمدرضا ؛ علیرضا، عبدالحسینیخلیق ؛
مجلة:پژوهش در هنر و علوم انسانی»دی 1397، سال سوم - شماره 13 (12 صفحة - من 79 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولتصمیم به خریدآمیخته بازاریابی فرش دستبافاصالت هنری و تاریخی
-
6.
مؤلف : قزوینی، هادی ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 334 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولبازاریابی اسلامیزیرآمیختههای بازاریابی
-
7.
مؤلف : فیض، داود ؛ میرمحمدی، سید محمد ؛ زارعی، عظیم ؛ ایزدخواه، محمد مهدی ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 121 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:صادراتترفیعرویش نظریهمدلسازی ساختاری تفسیریبرند ملی
-
8.
مؤلف : بانشی، عباداله ؛ بیابانی، حسن ؛ رضایی، پیمان ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس الگوی ایرانی پیشرفت التصنيف ملی (27 صفحة - من 1420 إلی 1446 )
الکلمات المفتاحية:ترفیع بازاریابی رویکرد اسلامی محصول
-
9.
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ صناعی، ایمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 193 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتتحلیل محتواترفیعتوان رقابتیمحصول
-
10.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ یاری بوزنجانی، احمد الله ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتآمیخته بازاریابیترفیعمحصولبازاریابی اسلامیاسلامیبازارمحصولاتپیامتبلیغقرآناقتصادیروایات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)