کلمة المفتاح تعامل فرا اجتماعی / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاسمی، هونیا ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ كاتب مسؤول : بشیرخداپرستی، رامین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 216 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادجذابیت فیزیکیقصد خریدنگرش هموفیلیجذابیت اجتماعیتعامل فرااجتماعی
-
2.
مؤلف : مهدی زاده، سیدمحمد ؛ رضوان نیا، عاطفه ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»زمستان 1401 - شماره 69 ، الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 133 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبانیمیشنشیفتگیهمذاتپنداریتعامل فرااجتماعینوجوانمحتواپیامشخصیتواقعیت
-
3.
مؤلف : حاتمی، علیرضا ؛ لبافی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : شریفی، سید مهدی ؛
مجلة:زن در فرهنگ و هنر»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 490 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیاقناعاینستاگرامبازاریابی شفاهی الکترونیکتاثیرگذاران زنتبلیغات شفاهی الکترونیکقصد خریداطلاعاتقصد خرید دنبالکنندگانزنانکاربراندنبالکنندگان
-
4.
مؤلف : شباهنگ، رضا ؛ یوسفی سیاکوچه، عادله ؛ مهربخش مرخالی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : باقری شیخانگفشه، فرزین ؛
مجلة:روان شناسی فرهنگی»پاییز و زمستان 1400-دوره پنجم ، شماره 2 ، ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانتعامل فرااجتماعیگسستگی فرااجتماعیاعتبار منبعبـااجتماعی
-
5.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛ نیری، شهرزاد ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»بهار 1400 - شماره 62 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 165 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداینستاگرامتعامل فرااجتماعیتعامل بههنجارتعامل نابهنجارهوادارانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامتیمباشگاهتعاملاتتعامل فرا اجتماعی
-
6.
مؤلف : سلیمانی، ندا ؛ صمدی، مهران ؛ خلفیان، علی ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»پاییز 1399 - شماره 24 (40 صفحة - من 83 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فرهنگیاینستاگرامفرهنگ شهرتخرده سلبریتیتعامل فرا اجتماعیکاربرانسلبریتیاجتماعیتصویرنمایشپسترسانهای
-
7.
مؤلف : رشادتنیا، پریسا ؛ حاضری، هاتف ؛ زارعی، قاسم ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 502 إلی 519 )
الکلمات المفتاحية:خرید تلویزیونیرفتار خرید تلویزیونیشخصیت تلویزیونی مصرفکنندهتعامل با مخاطباناطلاعات
-
8.
كاتب مسؤول : شباهنگ، رضا ؛ مؤلف : بشارت، محمد علی ؛ باقری شیخانگفشه، فرزین ؛ فیروزی، منیژه ؛ رحیمی نژاد، عباس ؛
مجلة:شناخت اجتماعی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 16 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:پرستش افراد مشهورتعامل فرا اجتماعیگسستگی فرا اجتماعیتجربه تعامل فرا اجتماعی
-
9.
مؤلف : شباهنگ، رضا ؛ كاتب مسؤول : بشارت، محمدعلی ؛
مجلة:روان شناسی بالینی»تابستان 1398 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:انعطافپذیری شناختیپرستشگران افراد مشهورغیرپرستشگران افراد مشهورتعامل فرا اجتماعی
-
10.
مؤلف : شباهنگ، رضا ؛ بشارت، دکتر محمدعلی ؛ باقری شیخانگفشه، فرزین ؛ نجاتی، زهرا ؛ قائمی، زهرا ؛
مجلة:رویش روان شناسی»تیر 1398 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:پرستش افراد مشهورتعامل فرا اجتماعیناهماهنگی شناختیافراد مشهورمقیاسافراد مشــهور
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)