کلمة المفتاح تمایل به پرداخت بیشتر / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کاظمی نیا، آزاده ؛ بابایی، پگاه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:تجانس کارکردیتجانس تصویر خود پنداره واقعیتجانس تصویر خودپنداره ایده آلتمایل به انجام گردشگری پایدارتمایل به پرداخت بیشترخودپندارهتجانسگردشگری پایدارتمایلسفرنگرش
-
2.
كاتب مسؤول : زهره وندیان، کریم ؛ مؤلف : غفاری، ایمان ؛ زهره وندیان، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 135 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطهباشگاههای ورزشیتمایل به پرداخت بیشترتمایل به حضور مجددسهم بیشتر
-
3.
مؤلف : فضلی، سیدهادی ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1400 - شماره 84 التصنيف A+ (Azad University/ISC (11 صفحة - من 195 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتلفن همراه هوشمندتمایل به پرداخت بیشترعشق و تعهد به برند
-
4.
مؤلف : سیدفضلی، هادی ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 226 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندعشق به برندوفاداریبرندتمایل به پرداخت بیشترعشقمشتریتعهدتبلیغات دهانبهدهانمشتریانتمایل به پرداختقیمتمصرفکنندگان